Användarvisningsbild
Hawkwing

Riseup.net

14 okt 2017, 17:22

Hej.

Såg att Chloe hade invites till riseup men har inte fått något svar.
Märker dessutom att det står väldigt lite om det överlag. Är det någon som använder/har använt och kan nämna för och nackdelar. Funderar nämligen på ovpn också men hör gärna lite fakta innan jag bestämmer åt vilket håll jag går.
Tack på förhand.

Användarvisningsbild
akboy
Områden: Scriptkiddie
Kontakt: Twitter

Re: Riseup.net

15 okt 2017, 01:22

Jag vet inget om riseup.net tyvärr.
Men du funderar på ovpn, vad är det du funderar över?
Jag kan säga att det är en stabil och säker vpn-tjänst för en billig peng iaf :) Ovpn och mullvad är dom 2 jag vouchar för vilken dag som helst.
Min blogg: https://akboy.se
(Nytt konto då mitt gamla inte går att återställa)

drzvq

05 jan 2018, 00:42

Riseup.net (j6uhdvbhz74oefxf.onion) är en bra tjänst för email. Onion finns och du slipper skit som google captcha med mera. Sägs att dom inte sparar några loggar. Men vem vet?

"Ovpn och mullvad är dom 2 jag vouchar för vilken dag som helst." Varför? Du är svensk och bor förmodligen i Sverige och använder en svensk VPN? Makes no sense, at all! Någon som kommer ihåg skandalen hos purevpn? Dont trust no one!!

Användarvisningsbild
akboy
Områden: Scriptkiddie
Kontakt: Twitter

06 jan 2018, 19:22

Riseup.net (j6uhdvbhz74oefxf.onion) är en bra tjänst för email. Onion finns och du slipper skit som google captcha med mera. Sägs att dom inte sparar några loggar. Men vem vet?

"Ovpn och mullvad är dom 2 jag vouchar för vilken dag som helst." Varför? Du är svensk och bor förmodligen i Sverige och använder en svensk VPN? Makes no sense, at all! Någon som kommer ihåg skandalen hos purevpn? Dont trust no one!!
Både mullvad och OVPN har servrar utomlands, vad är det du försöker framhäva? Förstår inte nu.
Att jag bor i Sverige och använder svensk VPN makes all the sense there is in my wörld, varför inte stötta sina Svenska företag som man litar på om man är Svensk? :)

Men läxa gärna upp mig om det är som så att jag inte vet något som du verkar veta om våra Svenska VPN:er.
Min blogg: https://akboy.se
(Nytt konto då mitt gamla inte går att återställa)